روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

مهم‌ترین برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در مشهد مقدس اعلام شد| نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۱۸۳۵
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
مهم‌ترین برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان ۱۴۰۲ در مشهد مقدس اعلام شد| نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس خراسان رضوی
مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه ۱۴۰۲/۸/۱۳ از میدان بسیج مشهد آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان بسیج آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرائت قطعنامه در میدان بیت المقدس پایان می‌یابد.


بنا به این گزارش برنامه‌های زیر از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی مهم‌ترین اقدامات به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان در نظر گرفته شده است:

تهیه پرچم کشور‌های جبهه مقاومت خاصه فلسطین برای راهپیمایان، برپایی غرفه‌های تبلیغی فرهنگی دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها، مشاوره و پاسخ به شبهات، اجرای سرود و پخش کلیپ‌های کوتاه، نقاشی و ... در مسیر راهپیمایی.

برگزاری نمایشگاه با عنوان «نوجهان» در ۱۵۵۰ مدرسه سطح استان، نواختن زنگ استکبارستیزی راس ساعت ۸ صبح در تمامی مدارس و سخنرانی مربیان جهاد تبیین، برگزاری اردو‌های دانش‌آموزی با محتوای معرفت‌افزایی، برگزاری مسابقات فرهنگی، استفاده حداکثری از شبکه‌شاد و فضاهایِ‌مجازیِ دراختیار برای آگاهی‌بخشی به فرهنگیان، جوانان و نوجوانان، والدین و اقشار مختلف مردم توسط اداره کل آموزش و پرورش استان.

کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل توسط دانشجویان بر زمین از میدان بسیج و آتش‌زدن آن در چهارراه‌دانش.

تبیین و روشنگری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در قالب سخنرانی و پرسش و پاسخ، کرسی‌آزاداندیشی، روزه‌ دسته جمعی اساتید و دانشجویان و بیتوته در مسجد دانشگاه‌ها و دعا برای نظامیان غزه و نابودی رژیم صهیونیستی و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل به صورت هماهنگ بر سردرِ دانشگاه‌های استان.

راه‌اندازی موج ثبت نام اعزام و اعلام آمادگی برای مبارزه با رژیم صهیونسیتی در دانشگاه‌ها و خصوصاً خوابگاه‌ها، استفاده از ظرفیت بردها، نشریات و فضای مجازی جهت تبیین و موج‌آفرینی، همچنین استفاده از ظرفیت دانشجویان واحد بین‌الملل دانشگاه‌ها برای ارتباط‌گیری و ایجاد موج در کشور‌های اسلامی، برگزاری نمایشگاه پوستر و عکس از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، پخش فیلم و مستند در دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها همراه با نقد فیلم و مسابقات کتاب‌خوانی.

استقرار تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مسیر راهپیمایی و اکران فیلم‌های کوتاه ضداستکباری و حمایت از غزه به‌ویژه نوجوانان.

شرکت طلاب علوم دینی خارجی در مراسم راهپیمایی توسط جامعه‌المصطفی‌العالمیه.

برگزاری مسابقات کوهنوردی خانوادگی و دوچرخه سواری عمومی در روز جمعه ۱۲ آبان و نام‌گذاری برنامه‌های ورزشی به نام شهدای ۱۳ آبان.

اجرای برنامه گفت‌وگو محور و میزگرد علمای اهل تشیع و تسنن در شهرستان‌ها به صورت تلفیقی توسط صداوسیمای استان.

دیدار با خانواده‌های شهدای‌ دانش‌آموز و دانشجو توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور مسئولان استانی.

برگزاری ویژه مراسم استکبارستیزی در شب شنبه ۱۳ آبان در کلیه مساجد محوری استان.

ویژه برنامه‌های ۱۳ آبان در حرم مطهر رضوی

ویژه برنامه‌هایی نیز به مناسبت فرارسیدن ۱۳ آبان ماه در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد که شامل سخنرانی حجج الاسلام حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سعیدی شاهرودی رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا، رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و پناهیان با مداحی آقایان میثم مطیعی، احمد واعظی، مهدی رسولی، حسین طاهری و ... در روز‌های منتهی به یوم الله ۱۳ آبان در رواق امام خمینی «ره» است.

همچنین ویژه برنامه خواهران با عنوان «فرزندان ایران» در روز شنبه ۱۳آبان ساعت ۱۰ صبح در رواق نجمه خاتون، دکلمه‌خوانی نوجوانان در شام ۱۳ آبان، اجرای سرود ۱۳ آبان و قدس توسط گروه سرود گلدسته‌های حرم در صحن‌ها و رواق‌ها در شب و روز ۱۳ آبان، برگزاری محفل دعوت با حضور فرزندان شهدا و محفل قرآنی جواد الائمه«ع» در ۱۳ آبان پس از اقامه نماز مغرب و عشا در دارالقران‌کریم، نشست و دورهمی نوجوانان ساعت ۱۶ درمحل شبستان میلانی، ویژه برنامه دانش‌آموزی شامل برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و سخنرانی با حضور نوجوانان دختر و پسر به تفکیک در پایگاه نوجوانان، برپایی کارگاه جهاد تبیین با حضور نوجوانان پسر در شبستان میلانی و برپایی پویش «عشق شهید» با انتشار محتوا با موضوع دانش‌آموز شهید و با شرکت خادمیاران نوجوان پسر در روز ۱۳ آبان از دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->